برگزاری کمیته برون بخشی به مناسبت هفته سلامت

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۸ کد : ۴۹۷۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۸
اولین کمیته برون بخشی اجرای برنامه‌های هفته سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه جهت اجرای برنامه های هفته سلامت با ادارات و سازمان های شهرستان برگزار شد
برگزاری کمیته برون بخشی به مناسبت هفته سلامت

 

اولین کمیته برون بخشی جهت اجرای برنامه‌های هفته سلامت صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور م ریاست شبکه، کارشناسان مسئول ستادی و نماینده ادارات و سازمان های شهرستان در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد قربانلی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه ضمن تبریک شکست رژیم صهیونسیتی در حملات اخیر، اظهار داشت: ۷ آوریل به عنوان روز جهانی بهداشت در تقویم سلامت و در سطح ملی نیز از یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است. وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان حوزه سلامت و اهمیت هفته سلامت بر لزوم هماهنگی و اجرای هرچه بهتر هفته سلامت توسط واحدهای مختلف بهداشتی و سازمان ها در سطح شهرستان تاکید کرد.

در ادامه کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقا سلامت شهرستان با بیان اینکه شعار ملی هفته سلامت "سلامت خانواده و مردمی سازی نظام سلامت" انتخاب شده، گفت: هدف از انتخاب این شعار تاکید بر مشارکت مردم در برنامه های سلامت است، و بر این اساس مردم به پایگاه های سلامت و خانه‌های بهداشت دعوت می‌شوند تا از خدمات بهداشتی بهره‌مند شوند. نگار محمدنیا ضمن بیان روز شمار هفته سلامت، انتظارات و وظایف سازمان‌ها و ادارات مختلف برای اجرای برنامه های هفته سلامت را عنوان کرد و پیشنهادات و راهکارهای مناسب در این راستا ارائه گردید.


نظر شما :